In memoriam Jef Habets

Jef Habets

Afgelopen week werden we opgeschrikt door het intens trieste bericht dat ons actief lid Jef Habets is overleden.

Jef was zeer regelmatig aanwezig op het tennispark samen met zijn tennisvrienden, met name op de vaste woensdagavond.

Een zeer getalenteerde, intelligente en fanatieke speler, die hem de laatste jaren meerdere titels bij de clubkampioenschappen in het heren-enkelspel opleverde. Een liefhebber die opgegroeid is met tennis. Hij hield van het enkelspel, het liefst op gravel mits de banen goed geprepareerd waren ! Een purist die vond dat ondanks de hoge temperaturen tennis gespeeld hoorde te worden in drie sets en niet met een supertiebreak. Steevast, ondanks zijn drukke werkzaamheden, was Jef een fanatiek deelnemer van onze clubkampioenschappen; ieder jaar weer was hij van de partij. En de “tennisgevechten” met menigeen zitten ons nog vers in het geheugen.

Daarnaast was hij begaan met de ontwikkeling van onze club en toonde daarvoor regelmatig interesse.

In deze moeilijke tijd wensen we zijn vrouw Cyrille en zijn kinderen Myrthe, Loek, Nienke en Peek heel veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

Ook veel sterkte wensen we toe aan zijn tennismaten op de woensdagavond.

We zullen Jef missen.