(V)echtparentoernooi 2020

EchtparentoernooiOp zondag 1 november willen we, als alle Corona-regels dit toelaten, het (v)echtparentoernooi 2020 organiseren. Rond 20 oktober zullen we definitief laten weten of het doorgaat of niet.

Deelname is mogelijk met je man, vrouw, vriend of vriendin. Eén van beiden hoeft maar lid van TC Rulec te zijn. De ideale gelegenheid om eens samen met je eigen partner te tennissen en deze zo ver te krijgen dat hij/zij ook gaat tennissen. Voor echtparen/stellen die nog maar pas tennissen een ideale gelegenheid om de club eens beter te leren kennen.

Geef je op vóór 27-10-2020 via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of op de lijst die op het prikbord hangt in het clublokaal. Bij voldoende deelname wordt er in een A en B categorie gespeeld, op basis van speelsterkte.
Na afloop is er nog een gezellig samenzijn, mits de corona-regels dit toestaan. Hopelijk tot ziens op het (V)echtparentoernooi 2020. Gezellig!
Bekijk ook de poster