Voorjaarstoernooi

Op zondag 20 maart organiseren we bij Rulec weer het jaarlijks terugkerende “Voorjaarstoernooi”.

We zien jullie graag aanstaande zondag 20 maart. Dan organiseren we ons gebruikelijke voorjaarstoernooi. De weersvooruitzichten zijn perfect dus genieten met hoofdletter G.

Voor een deel van onze Rulecleden betekent het “Voorjaarstoernooi” weer de start van een nieuw seizoen. De tennisroutine is door de winter verbroken en het “voorjaarstoernooi” is het signaal om de tennisspullen weer tevoorschijn te halen. Gelukkig geldt dit niet voor iedereen zo want dan zouden we de club in de winter kunnen sluiten!
Voor de junioren wordt er in de ochtend gespeeld. Het seniorentoernooi start om 13:00.

Iedereen kan zich individueel opgeven door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of loop gewoon binnen zoals dat gebruikelijk is met een play-in op de maandavond of zondagochtend. De wedstrijden worden ingedeeld zoals we dat doen tijdens een play – in.

Na de wedstrijden is er altijd tijd om nog even na te borrelen. Hierin is de traditie dat er uit de ton van ingeleverde consumptiekaarten, kaarten worden getrokken 5 stuks . Als je aanwezig bent en jouw kaart wordt eruit getrokken dan krijg je een nieuwe consumptiekaart! Dit doen we rond de klok van 16:00 uur. Nog een extra reden om je op te geven of binnen te lopen met je tennisoutfit!

We hopen jullie allemaal te zien op zondag 20 maart!